Glassware




An amazing thrift find : this hexagon mini plant terrarium. Thanks mom! The Rifle paper co. calendar that I 
won on Plant Propaganda also arrived last week and has got a good place on my desk. I'm also growing some 
new advocado plants, hyacints and cress. And my plant collection is growing. I'm looking for a lot of plants to organize a plant swap soon. Not so easy to find free plants, I must say. 

It's still quit cold in Belgium and I'm really ready for spring. You too? What are your plans this spring/summer?

6 opmerkingen:

  1. Wat een post!
    - dat hexagonkasje is prachtig
    - dat potje voor de tuinkers ook (ik ben al veel te lang aan het nadenken waar ik mijn basilicumkers in zou zaaien)
    - hier staan ook al wat hyacinten, en ik ben vol spanning aan het wachten tot ze beginnen te bloeien en ik kan beginnen te zwijmelen van hun geur
    - en ik ben nieuwsgierig naar de plantenswap

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat kastje en zoveel meer zal in mei te koop zijn in Bar Leon. Ook de plantenruil zal er plaats vinden! Meer daarover later...
    Volgens mij hebben ze in Dille en Kamille potjes voor je basilicumkers...
    En de geur van hyacinten is héééérlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dear Annelies,

    Good day to you Annelies!
    That mini hexagon terrarium is absolutely gorgeous! love it!
    I am planing on trying to grow an avocado plant too, learn the guide from pinterest! ^^ you have really pretty plant collection!

    Cheers, Fiona

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Fiona! Growing an avocado plant is really easy but you have to be patient because it takes some time :-)
      I got your letter btw. Sooo pretty! You can expect a letter back soon! Enjoy your day!

      Verwijderen
  4. Ik heb gisteren avond ook juist kiemgroentjes op watjes gedaan, ik keek naar het bakje waar de tomaatje in hadden gezeten en ik dacht ' hey dat is ideaal voor mijn eerste kiemgroentjes van het jaar te zaaien' en daarboven op heb ik een ander doosje geplaatst, zo is het een soort van serretje...ik ben benieuwd hoe het er binnen en paar dagen al zal uit zien....Karolien had me verteld over Bar Leon...en ik wil wel graag komen kijken...en aan een plantenruil heb ik altijd als is graag willen meedoen. Tot dan !
    Prachtige serre en super verzameling aan planten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo'n bakjes zijn er inderdaad perfect voor. Die van champignons ook :-)
      Super gezond, kiemgroentjes!
      Je ben meer dan welkom in Bar Leon. Zet 25 en 26 mei maar alvast in je agenda...

      Verwijderen